Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
2041091204   Estratègies universals d'aprenentatge en atenció a la diversitat-resposta a la intervenció: suport conductual positiu
2021-2022   Taller a centre. Educació Infantil-Primària
  
   17/11/2021 - 9/2/2022 (20 hores) de 17:30h a 19:30h
   ESC Artur Martorell
   c. de la Seu d'Urgell, 32 (Badalona) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei Educatiu Badalona
  
   Activitat en format virtual.
  
Inscripció   13/09/2021 - 26/09/2021
  
Descripció i   Metodologia:   El suport conductual positiu és una eina que dins d'un entorn escolar acollidor i sensible a les diverses necessitats dels alumnes pot oferir procediments i estratègies per millorar les conductes problemàtiques dels alumnes.
  
Objectius   · Instaurar els suports de nivells diferenciats segons els resultats de l’avaluació.
· Millorar la conducta social de tots els alumnes de l’escola.
· Establir marcs de col·laboració amb les famílies.

·Elaborar les Unitats de Programació de les Expectatives del Centre (Nivell 1)
·Desenvolupar Plans Educatius de Conducta (Nivell 2):
Avaluació funcional.
Intervenció: PEC
·Desenvolupar Plans Individuals de Conducta.( Nivell 3)
  
Continguts   • Naturalesa i funció de la conducta problemàtica.
• El model de suport conductual positiu a nivell d’escola.
• Protocol de implementació d’un pla educatiu conductual a nivell de centre.
• El programa educatiu de conducta per alumnes de risc.
• L’avaluació funcional de la conducta
• Disseny d’un pla de suport conductual positiu per alumnes de suport intens.
  
Observacions   En el cas de les formacions en línia síncrones, cal identificar-se amb l’usuari XTEC individual i connectar-se amb un dispositiu amb càmera, altaveus/auriculars i micròfon operatius, que s’hauran d’activar a requeriment de la persona formadora
  
Formador/a   Pilar Raja i Mar Borràs
  
Avaluació   - Ser capaç d'identificar la naturalesa i funció de la conducta problemàtica.
- Conèixer el model de suport conductual positiu a nivell de centre.
- Establir un protocol de implementació d’un pla educatiu conductual a nivell de centre.
- Elaborar el programa educatiu de conducta per alumnes de risc.
Conèixer l’avaluació funcional de la conducta
- Elaborar el disseny d’un pla de suport conductual positiu per alumnes de suport intens.
- Satisfacció de les persones en relació al disseny i el desenvolupament de l'activitat.
- Satisfacció de les persones en relació al disseny i el desenvolupament de l'activitat. - Aprofitament i transferència dels continguts rebuts.
  
Requisits de  certificació   Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
Valoració positiva dels materials i/o evidències justificades del treball realitzat.
  
E-mail   crp-badalona@xtec.cat
  
  
Calendari  
 Sessió 1   dimecres   17/11/2021   1730   1930 
 Sessió 2   dimecres   03/11/2021   -   - 
 Sessió 3   dimecres   17/11/2021   -   - 
 Sessió 4   dimecres   12/01/2022   -   - 
 Sessió 5   dimecres   26/01/2022   -   - 
 Sessió 6   dimecres   09/02/2022   1730   1930 
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent